Trening kreatywnego myślenia dla firmy Rigips.
Cel:
- Przygotowanie i wdrożenie projektu zbierania pomysłów od pracowników.
- Zdobycie przez uczestników wiedzy z zakresu psychologii twórczości – zarządzanie procesem generowania i wdrażania innowacji w organizacji.
Przebieg:
- Trener przeprowadził uczestników przez cały proces sesji kreatywnej.
- Podczas warsztatu uczestnicy generowali pomysły, następnie zostali przeprowadzeni przez proces oceny i selekcji pomysłów.
- W czasie trwania ostatnich modułów trener zaprezentował autorskie narzędzia wspierające w ulepszaniu pomysłu oraz pokazał jak można poradzić sobie z oryginalnym pomysłem, na realizację którego nie mamy budżetu
Efekt:
- W firmie został wdrożony i ustalony komitet ekspertów, którzy oceniają pomysły.
- Wśród uczestników wytworzyła się postawa otwartości na innowacyjne myślenie.
A gdyby tak… kolejny case dotyczył Twojego projektu?
Daj nam znać jakie są Twoje potrzeby i oczekiwania kontaktując się z Moniką. Umów się z nami na spotkanie lub odezwij się do nas: