Warsztat dla talentów oraz liderów opini z zakresu projektowania innowacji dla firmy będącej europejskim liderem technologii sanitarnych.

Cele:
- Podstawowym celem projektu było przygotowanie uczestników do projektowania i wdrażania innowacji w firmie oraz to, żeby zbierali i generowali pomysły oraz popychali je do przodu.
Przebieg:
- Trener przeprowadził uczestników przez proces generowania pomysłów, pokazał jak i gdzie można szukać inspiracji oraz przeprowadził ich przez kolejne etapy pracy kreatywnej.
- Podczas projektu uczestnicy przy pomocy trenera, przygotowali dla siebie „skrzynkę narzędziową”, dzięki czemu byli w stanie po powrocie do pracy samodzielnie prowadzić sesje kreatywne i stali ambasadorami budowania klimatu dla kreatywności w organizacji.
Efekt:
- Najważniejszym efektem warsztatu było wypracowanie 3 pomysłów na usprawnienia, pierwszy na usprawnienie procesu w obszarze sprzedaży i obsłudze klienta, drugi na opracowanie koncepcji wizualnej showroomu produktów marki i trzeci w strategii współtworzenia kampanii marketingowych z partnerami biznesowymi.