Konflikt prędzej czy później się przytrafi, warto więc znać sposoby szybkiego poradzenia sobie z sytuacją. Sztuką jest takie zamknięcie tematu, żeby zacząć nowy rozdział z czystą kartą - bez ciążących nad nami pretensji i niedomówień. Dodatkowe wyzwanie stanowi biznesowy kontekst, który zwykle nie sprzyja rozmowom o relacjach i emocjach.

To szkolenie pozwala zrozumieć, jak dochodzi do konfliktu, poznać jego typy oraz przećwiczyć narzędzia pomocne zarówno w roli moderatora jak i gdy jesteśmy jedną ze stron.


Jak wygląda szkolenie?

Ćwiczenia symulujące sytuacje sprzecznych interesów i potencjalnego konfliktu

Wykorzystanie case studies (studiów przypadku)

Narzędzia stosowane przez mediatorów

Praca techniką dialogów i scenek

Ćwiczenia w mniejszych zespołach


Efekty

  • Świadomość tego, jak powstają nieporozumienia i dlaczego konflikt eskaluje
  • Znajomość narzędzi komunikacyjnych chroniących przed powstawaniem nieporozumień
  • Umiejętność rozpoznawania typów konfliktu
  • Wiedza, jakie interwencje są skuteczne dla jakiego typu konfliktu
  • Umiejętność przeprowadzenia rozmowy w modelu rozmowy w konflikcie
  • Świadomość tego, jak możemy niwelować negatywny wpływ komunikatu, będąc jego odbiorcą

Wiecej o metodach i narzedziach wykorzystywanych podczas szkolenia dowiesz sie tutaj: