Jak przekonać szefa do swojego pomysłu?

kurs online

Nasz kurs „Jak przekonać szefa do swojego pomysłu?” to najlepszy wybór dla osób, które chcą nauczyć się w jaki sposób profesjonalnie i skutecznie prezentować swoje pomysły i koncepcje w środowisku pracy. Treść została przygotowana tak, by dać inspiracje zarówno tym, którzy chcą przekonać innych do nowego podejścia, innowacji i kreatywnych pomysłów… jak również dla tych, którzy chcą innych przekonać do zmian (niekoniecznie rewolucyjnych).

Zdarzyła Ci się sytuacja, że ktoś zaczął krytykować Twój pomysł, zanim dobrze go zrozumiał? Zastanawiasz się jak dobrze ułożyć argumenty retoryczne, by wzmocnić siłę prezentacji Twojego pomysłu? Jak szczegółowo trzeba opisać swój pomysł, by mieć siłę przebicia? Jakich argumentów użyć, by przekonać innych do podjęcia działania na rzecz Twojego rozwiązania? Na te pytania znajdziesz odpowiedź właśnie w tym kursie!


CO WYRÓŻNIA TEN KURS?

Ćwiczenia przede wszystkim! W odróżnieniu do innych, podobnych kursów on-line u nas większość materiałów, które otrzymujesz, to zadania praktyczne

Wideo (pigułki wiedzy), które są krótkie i treściwe. Treści wideo połączone są z ćwiczeniami praktycznymi

Nie ściemniamy! Podczas kursu poznasz zarówno mocne strony design thinking jak również jego ograniczenia

W ramach kursu otrzymujesz możliwość cotygodniowych konsultacji z profesjonalnym trenerem-praktykiem metody design thinking


TEN KURS JEST DLA CIEBIE JEŚLI:

  • Ważne są dla Ciebie ćwiczenia praktyczne, a nie tylko wykłady, wideo, czy filmy nagrane przez trenerów - u nas ćwiczenia i praktyka to podstawa kursu!
  • Chcesz zrozumieć metody prezentacji swoich pomysłów osobom decyzyjnym lub kluczowym ekspertom niezbędnym do wdrożenia koncepcji (a nie tylko triki retoryczne)
  • Chcesz zdobyć wiedzę o mocnych stronach i ograniczeniach stosowania wybranych metod i narzędzi
  • Chcesz zobaczyć przykłady zastosowania konkretnych narzędzi, które my wykorzystujemy w prowadzeniu prezentacji inwestorskich w programach korporacyjnych (np: w takich projektach): https://www.youtube.com/watch?v=Upj3R6YMAKw&ab_channel=VeoliaPolska)
  • Chcesz już w ramach kursu przygotować materiały do profesjonalnego zaprezentowania swoich pomysłów przełożonym, mentorom, ekspertom

Co zyskujesz kupiąc dostęp do tego kursu?

  • Podejście praktyczne - konkretne ćwiczenia, które pozwolą Ci zrozumieć założenia psychologii twórczości w kontekście prezentacji i oceny pomysłów w realiach zawodowych
  • Cotygodniowe konsultacje z trenerem-praktykiem prowadzącym prezentacje inwestorskie dla zarządów korporacji i funduszy inwestycyjnych
  • Dostęp do pigułek wiedzy - praktycznych filmów wprowadzających Cię w tajniki argumentacji okiem doświadczonych praktyków
  • Szablony do realizacji projektu - dodatkowe materiały do pobrania ułatwiające wdrożenie w życie poznanych metod i narzędzi prezentacji pomysłów
  • Możliwość nauki z dowolnego miejsca na Ziemi z dostępem do internetu

Plan kursu

  1. Opisanie swojej koncepcji


    Jak szczegółowo opisać swój pomysł, by był dobrze zrozumiany?

    Cztery czynniki sukcesu dobrej prezentacji pomysłu

    Narzędzie rozwoju pomysłu: WĄŻ

    Ćwiczenie: przygotuj profesjonalny opis swojego pomysłu i sprawdź go z naszym trenerem
  2. Prezentacja pomysłu


    Szablon dobrej prezentacji inwestorskiej

    Na co zwracają uwagę osoby decyzyjne, gdy oceniają pomysły biznesowe? Czym różni się prezentacja korporacyjna od prezentacji start-up-owej?

    Ćwiczenie: przygotuj roboczą wersję prezentacji inwestorskiej

    Ćwiczenie: przetestuj pierwszą wersję prezentacji inwestorskiej i skonsultuj ją z naszym trenerem
  3. Poprawki do prezentacji inwestorskiej


    Opis pomysłu, czy już makieta? Jak szczegółowo opisywać pomysł podczas prezentacji?

    Testowanie prezentacji inwestorskiej z użytkownikami

    Prezentacja inwestorska jako sposób na walidację założeń naszego pomysłu

    Ćwiczenie: przygotuj drugą iterację prezentacji inwestorskiej, która będzie trwała do 7 min.
  4. Trudności z przekonaniem szefa


    Co zrobić, gdy szef nadal nie jest przekonany do Twojego pomysłu?

    Kiedy warto rozwijać koncepcję, a kiedy szukać innego rozwiązania?

    Zbieranie informacji zwrotnej od osób decyzyjnych, by ulepszyć rozwiązanie

    Ćwiczenie: negocjuj zgodę na czas i budżet do testowania prototypu
  5. Tworzenie makiety pomysłu


    Czym jest makieta pomysłu?

    Kiedy warto robić opis, a kiedy makietę pomysłu

    Przykłady makiet do różnych pomysłów

    Ćwiczenie: przygotuj makietę swojego pomysłu i zbierz feedback od naszego trenera

KUPUJĄC DOSTĘP DO KURSU ZA

539 PLN

OTRZYMUJESZ:

  • 5 praktycznych modułów w trakcie których poznasz zasady przygotowania opisu swojej koncepcji, pomysłu, metody prezentacji oraz triki co zrobić, gdy szef nadal nie jest przekonany do Twojej koncepcji

  • ćwiczenia i zadania praktyczne do samodzielnego wykonania, dzięki czemu uczysz się przez doświadczenie!

  • konkretne i treściwe wideo nagrania z pigułkami wiedzy od profesjonalnego trenera-praktyka, który od lat prowadzi prezentacje inwestorskie dla zarządów i funduszy inwestycyjnych

  • możliwość udziału w cotygodniowych konsultacjach z trenerem-praktykiem prowadzącym spotkania i sesje kreatywne od ponad 10 lat

  • konkretne przykłady, naukę na prawdziwych case’ach oraz niebanalne wyzwania!

30-dniowa GWARANCJA ZWROTU PIENIĘDZY


NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Rekomendowany czas wykonania kursu, realizując wszystkie zaproponowane ćwiczenia i aktywności to około 2 h 30 min. Całkiem szybko, nie? To dlatego, że szanujemy Twój czas, a nagrania na platformie oraz ćwiczenia są konkretne i pozbawione nudnych wywodów. Oczywiście do kursu możesz wracać kiedy chcesz i powtarzać wcześniej zrealizowane moduły. To Ty decydujesz, kiedy i które ćwiczenia chcesz wykonać.

Dostęp do kursu otrzymujesz na 1 rok - związane jest to z kosztami utrzymania platformy kursowej. Dostęp do materiałów masz dożywotni - możesz je swobodnie pobrać na swój komputer. Wykupując dostęp do kursu dzisiaj, otrzymujesz też w cenie dostęp do wszystkich aktualizacji, które zrealizujemy w przeciągu najbliższego roku (często w okresie wakacji dodajemy dodatkowe materiały).

Oczywiście! Potrzebujesz szkolenia stacjonarnego dla zespołu? A może szukasz większej liczby licencji naszego szkolenia? Chcesz nasze szkolenie udostępnić na platformie e-learningowej swojej firmy? Z nami wszystko da się zrobić! W celu uzyskania indywidualnej oferty prosimy pisać na adres monika@generatorpomyslow.pl

Kupując kurs otrzymujesz od nas 30-dniowy okres testowy. Jeśli przez ten czas uznasz, że kurs nie jest dla Ciebie zwrócimy Ci całość kwoty zapłaconej za kurs bez zadawania zbędnych pytań. Sami bierzemy udział w różnych kursach on-line i mamy świadomość, że czasem możesz nie trafić konkretnie na to, czego potrzebujesz.

Pewnie! Jeśli kupujesz więcej jak jeden kurs online dotyczący tego samego tematu, wpisz w polu "Uwagi do zamówienia" dane (imię, nazwisko i adres e-mail) wszystkich osób, dla których kupujesz dostęp do kursu. Potrzebujemy tych danych, aby móc udostępnić nasz kurs odpowiednim osobom. Jeżeli zapomnisz uzupełnić wspomniane pole, skontaktuj się z nami pisząc na adres e-mail: sklep@generatorpomyslow.pl

Po pierwsze sprawdź w wyszukiwarce poczty wiadomości od noreply@coassemble.com i sklep@generatorpomyslow.pl. Wiadomość mogła umknąć Ci w gąszczu innych e-maili lub trafić do folderu SPAM.

Jeśli wiadomość znalazła się w spamie dodaj e-maile: noreply@coassemble.com oraz sklep@generatorpomyslow.pl do zaufanych. Zaznacz wiadomość i kliknij „to nie spam”. W internecie znajdziesz dokładne instruktaże dla domeny, w której masz skrzynkę pocztową.

Po drugie, jeśli podałeś nam e-maila służbowego zweryfikuj z wewnętrznym działem wsparcia technicznego w Twojej organizacji możliwość dodania wskazanych wcześniej e-maili jako zaufanych. Możliwe, że zapora bezpieczeństwa w Twojej organizacji nie przepuściła nowych nieznanych jej jeszcze adresów e-mailowych.

Po trzecie, jeśli po wykonaniu powyższych kroków nadal nie masz wiadomości od nas, napisz na adres sklep@generatorpomyslow.pl z tytułem „Brak e-maila z instrukcją logowania”.

Jeśli potrzebujesz czegoś innego niż kurs online sprawdź:


Masz pytania?

Napisz do nas