Branża: edukacyjna

Lokalizacja projektu: hybrydowa

Pearson jest firmą o globalnym zasięgu, zatrudniającą ponad 22 500 pracowników w 70 krajach. Dzięki bogatemu dziedzictwu, które łączy 150 lat doświadczenia w branży wydawniczejz najnowszymi technologiami i usługami cyfrowymi, oferujemy światowej klasy treści edukacyjne, aby umożliwić najbardziej efektywne nauczanie i spersonalizowaną naukę. W Pearson wierzymy, że postęp jest możliwy dzięki edukacji, a uczenie się traktujemy osobiście. Wspieramy innowacje, które pomagają tworzyć najskuteczniejsze rozwiązania dla uczących się na całym świecie, odzwierciedlające ich różnorodne potrzeby i preferencje.


Pearson w Polsce obchodzi w tym roku 30-stą rocznicę swojej działalności na polskim rynku edukacyjnym.

Czego dotyczył projekt:

Innovation Challenge Lab to roczny projekt rozwoju kompetencji przyszłości dla talentów: kreatywności i innowacyjności.

Wykorzystane podejście:

Rdzeń projektu został oparty o podejście skoncentrowane na użytkowniku (human-centered design) z wykorzystaniem metod design thinking, service designoraz lean start-up.

Wykorzystane narzędzia:
  • empatyzacja (indywidualne wywiady pogłębione)
  • definiowanie wyzwania (protopersona, definicja wyzwania projektowego, konsultacje z mentorami)
  • generowanie pomysłów (burza mózgów, pytania Osborna, superpozycje)
  • tworzenie prototypów (projektowanie mock-up-ów pomysłów w postaci fizycznych prototypów oraz MOCK-upów)
  • testowanie prototypów (testy z użytkownikami i mentorami przeprowadzone w formie on-line)
  • prezentacje inwestorskie

Chcesz poznać całe case study?

Wpisz poniżej swój adres e-mail
i zyskaj podwójnie - całość case
study w PDF oraz dostęp do
generatorowego newslettera