Warsztaty z metodyki design thinking dla firmy z branży meblarskiej

Strona główna >> Popups >> Warsztaty z metodyki design thinking dla firmy z branży meblarskiej

Kategorie

Kreatywność

Komunikacja w biznesie

Design Thinking

Budowanie zespołu


BĄDŹ NA BIEŻĄCO:



Tagi

Warsztaty z metodyki design thinking dla firmy z branży meblarskiej

Cele:

  • Pobudzenie kreatywności członków międzynarodowego zespołu, który zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem do sklepów nowych produktów.
  • Wygenerowanie pomysłów na nowe produkty, poszerzające portfolio produktowe klienta.

Przebieg:

  • Warsztat uwzględniał elementy psychologii twórczości – pobudzania osobistej kreatywności uczestników.
  • Podczas warsztatu przeprowadzony został cały proces twórczy zgodnie z modelem procesu design thinking – od poszukiwania inspiracji w doświadczeniach użytkowników po testowanie prototypów rozwiązań.
  • W ustrukturyzowaniu procesu kreatywnego użytkownikom pomagały nasze autorskie narzędzia wspierające efektywność na każdym etapie procesu DT.
  • Podczas warsztatu uczestnicy odkrywali swoje osobiste preferencje w procesie kreatywnym z wykorzystaniem naszego autorskiego kwestionariusza psychometrycznego.
  • Podczas etapu generowania pomysłów trenerzy zapewniali uczestnikom dodatkową inspirację do poszukiwania odważnych i oryginalnych pomysłów prezentując trendy i przykłady innowacji.

Efekt:

  • Wygenerowanie i wyselekcjonowanie ośmiu pomysłów na nowe produkty.
  • Stworzenie prototypów dla trzech najlepszych pomysłów oraz przeprowadzenie wstępnej analizy propozycji wartości każdego produktu.
  • Po zakończeniu warsztatu dwa z wypracowanych produktów zostały wdrożone do testów sprzedażowych w sklepie.

Komentarze

komentarze

Podobało Ci się?

Podziel się wpisem ze znajomymi!

Komentarze